Prejdi na obsah

Hiking.sk Zavrieť

Prihlás sa do svojho konta
alebo sa zaregistruj

Vriace fórum

Diskusná téma K článku: Bunda Northland Exotherm 7.10

Diskusná téma K článku: Bunda Northland Exotherm 7.10

Počas daždivých jesenných dní som podrobil krátkemu testu bundu rakúskeho výrobcu Northland. Ako jeden z mála nepoužíva mainstreamové membrány (GoreTex, Sympatex a pod.), ale vyvíja vlastné pod názvom Exoterm. Bunda ma upútala svojou nízkou hmotnosťou (550g) a nápaditou oranžovou farbou. Je trojsezónna, dobre však svoj účel splní aj v zime pri menej extrémnom použití.

Čokolada

pomôžte mi pls..mám velký byvák a chcem ho dať impregnovať neviete aká firma to robí abo kam mám zavolať...sám to robiť nechcem so sprejom...dakujem

Holgersson

pre viki, pocuj trt tomu rozumies ty, to aj bavlna je dobra ked ma podlepene svy??? nevies o co ide , ale vobec. preco je dolezity vodny stlpec, no napriklad preto lebo 15kg tazky batoh vytvara na mokru bundu tlak ekvivalentny cca 20 m vodneho stlpca. tak preto, chod sa odperlit ci co to pleties a asi si este nezmokla...alebo nezmokol, ale pobavil som sa

Viki

Mala poznamka: neviem preco pletiete dojmy a pojmy. Mikroporezna, hydrofobna a pod. Pokial nie ste odbornici tak to neriaste. Pre uzivatela je dolezite:
Ostat v suchu teda nepromokavosť. hlavne vyhotovenie a podlepenie švov.
Prievzdušnosť, a strih hlavne aby bolo mozne odvetanie.
Pohodlie nosenie a zivotnost.

Temy ako zanasenie porov, vodny stlpec a pod. uzivatela trapit nemusia. Lebo vodny stlpec neznamena nic a solidny vyrobca ho neudava.
mikroporezne ked chceme aby nieco dychalo ak to musi byt. A hydrofobna uprava sa nerobi na membranu ale na vrchny textil za ucelom odperlovania vody co sa pranim znizuje.
To len na okraj

Hreus Juraj - NORTHLAND Slovakia

Odkaz pre J.P :
suhlasim s Vami, mate plne pravo sa vyjadrit vy i ostatny i vyrobku v tejto diskusii, to som nikdy nespochybnoval. Co sa tyka nafotenia, bola to rada ako postupovat v pripade situacie ked clovek nemoze z pricin dlhsieho vycestovania dorucit vyrobok. Bol to napad, myslienka, nje standartny postup. A ozaj existuju aj telefony, preco sa dotycny neozval? Nebudem tu vysetrovat, nech si kazdy s tejto diskusie urobi svoj usudok - som vsak presvedceny, ze cesta sa da vzdy najst, dokonca existuju na to i normy ak je problem. Ale predpisy a zakon o ochrane spotrebitela nechajme bokom. Standartny sposob zasielania reklamácií do nasej spolocnosti je postou alebo inou kurierskou sluzbou. Vzdy ak pride takato zasielka k nam, tak nasi pracovnici ju prijmu, zaeviduju a v zakonom stanovenej lehote vybavia. Naklady na dorucenie si hradi vzdy ten kto zasielku posiela, robia to tak i nasi zakaznici a je to standart. V pripade, ze sa jedna o vybavenie niecoho urgentneho, ak predmet reklamacie je v kratkej dobe potrebny pre zakaznika, bud nas upovedomi telefonicky, alebo inou cestou a poziada nas o urgentne riesenie reklamacie. Ak zhodnotime, ze predmet reklamacie je opravnený tak ho vymenime a potom odosleme na NASE naklady spotrebitelovi, zakaznikovi, ak posudime ze reklamacia je neopodstatnena, tak ju neuzname a opatovne odosleme na NASE naklady zakaznikovi, spotrebitelovi. POZOR vsak! Reklamacia musi byt uplatnena prostrednictvom miesta kde bol vyrobok zakupeny, taky je postup. A este jeden POZOR, nech si zakaznik nemysli ze 2 rocna zarucna doba ho opravnuje k niecomu takemu, ze vsak pockam, este mam cas. Nie, nie, zakon hovori, že bezodkladne po zisteni zavady je povinny zakaznik uplatnit reklamaciu a to v slede : miesto zakupenia - distribútor alebo vyrobca.
Ak som pozabudol na nieco ospravedlnujem sa dopredu. Idealne vsak je aby kazdy zakaznik v pripade vzniku reklamacie si nastudoval reklamacny poriadok.

S pozdravom

Hreus Juraj.

J.P.

Myslim ze moj prvy prispevok do diskusie by bol nekorektny,keby som nevyjadril svoj nazor ale by som zavadzal citatelov diskusie(ktori sa mozno rozhoduju pri kupe hlavne podla takychto diskusii a konkretnych skusenosti roznych ludi,rovnako ako to robim ja-mozno aj vdaka tomu mam to stastie ze som majitelov roznych kusov ktore spokojne pouzivam niekolko rokov takmer denodenne a bez reklamacie/oprav.)
Ten postup s nafotenim je zaujimavy,ale poprosil by som Vas,ak mozte,aby ste popisal ako by ste to riesili dalej(v pripade ze je reklamacia uznana za relevantnu)...ci sa to riesi postou(kto zaplati postovne,atd)...
Myslim ze takato inforamcia moze pomoct dobuducna mnohym ludom v podobnych situaciach.Osobne pre mna je to novinka,este som sa nestretol s takymto riesenim.
Inak postoj dotycneho majitela je,ze ma zaruku 2 roky,tak to vyriesi prilezitostne,alebo si to necha dakde nejako rozumne presit.
S uctou,
P.J.

Hreus Juraj - NORTHLAND Slovakia

Pre autora J.P.

  • ano nasa spolocnost je pripravena i na kritiku, ved kazda kritika nas len môze posuvat dopredu. Co sa tyka problemu alebo Vasou skusenostou s nakvalitou u vyrobku Exo 7.10 - to ako som reagoval, za tym si stojim a taky je i oficialny reklamacny poriadok. Mali ste uviezt uz pri prvom pisani ze ste v zahranici a nemali ste moznost uplatnit reklamaciu, aj ked sa cudujem? nakolko ja by som problem riesil nafotenim na digital a odoslal by som to tam kam to patri. Musim Vas ubezpecit, ze hlavne a to zopakujem este raz, hlavne u technických vyrobkoch si nedovolime nieco opomenut popripade neriesit. Technicka bunda musi plnit svoje poslanie na 100%.

s pozdravom

Hreus Juraj

J.P.

Pre Juraja Hreusa:
Mozem sa spytat co konkretne sa Vam na mojom prispevku okrem kritiky na adresu tohto vyrobku prezentovaneho a distribuovaneho aj Vasou spolocnostou nepacilo? Vysvetlite mi prosim, z akeho dovodu ho dehonestujete na JPP...
povedal som to ja(pisal som ze som to videl osobne(povazujte za vlastnu skusenost),takze ziadne JPP) a povedal by to urcite aj dotycny znamy osobne na reklamacke.Zial sme mimo statu na neurcito,takze mu nezostalo nic ine ako byt nespokojny (inak by ste mali premieru pri reklamaci EXO7.10).
Nebolo v mojom zaujme poskodit dobre meno ziadnej spolocnosti ani vyrobcu NORTHLAND,len vyjadrit svoj nazor na dany vyrobok.Chcem Vam zaroven pripomenut,ze kazda spolocnost musi ratat s tym,ze ak preda nekvalitny vyrobok, tak sa stretne s negativnym ohlasom.
Za svojim prispevkom si nadalej stojim,recenzie a diskusie o vyrobkoch su aj na to,aby sa poukazalo aj na negativa(pozitiva nam povedia v predajni a precitame si ich na vysackach).
Tolko odomna,
prajem vela predanych kvalitnych kusov a spokojnych zakaznikov...
J.P.

Iceeater

ospravedlnuejm sa ze som to poslal dvakrat ja uz som povedal co som chcel ale nedalo mi nezareagovat na niektore tvrdenia

Iceeater

no ved hovorim, fakt nestihas...tvoje tvrdenie nevyvracia to moje, citas po sebe co pises? porezne membrany sa zanasaju, nehovor ze nie...to ze sa tomu da predist, resp. obcas ich vycistit je pravda. ale ja som reagoval na tvoje reci o tom ze kazda priedusna membrana je porezna...blbost ako brno
dovod-najprv si povedal ze je mikroporezna a neskor ze je hydrofilna co si potom upravil na hydrofobna-este teraz mi slzy tecu, lebo membrana je bud porezna alebo neporezna rovna sa hydrofilna ako napr spominany gelanots ci extreme stretch napriklad a ta hlaska ze je porezna a zvonka hydrofilna...to snad nemyslis vazne!?! ked tu budes najblizsie rozdavat rozum pozri najprv info o membranach napr. na stranke humi.cz alebo gelanots-odkaz napr. na pinguine a nastuduj si to, lebo si robis len hanbu

Lubo

Rad by som poprosil aby tato diskusia nepresla do krcmoveho typu.

Iceeater

no ved hovorim, fakt nestihas...tvoje tvrdenie nevyvracia to moje, citas po sebe co pises? porezne membrany sa zanasaju, nehovor ze nie...to ze sa tomu da predist, resp. obcas ich vycistit je pravda. ale ja som reagoval na tvoje reci o tom ze kazda priedusna membrana je porezna...blbost ako brno
dovod-najprv si povedal ze je mikroporezna a neskor ze je hydrofilna co si potom upravil na hydrofobna-este teraz mi slzy tecu, lebo membrana je bud porezna alebo neporezna rovna sa hydrofilna ako napr spominany gelanots ci extreme stretch napriklad a ta hlaska ze je porezna a zvonka hydrofilna...to snad nemyslis vazne!?! ked tu budes najblizsie rozdavat rozum pozri najprv info o membranach napr. na stranke humi.cz alebo gelanots-odkaz napr. na pinguine a nastuduj si to, lebo si robis len hanbu

Hreus Juraj - NORTHLAND Slovakia

Pre úplnosť uvadzam este nasledovne informacie. Udaje, ktore u membranovych vyrobkoch prezentuju priedusnost materialu v hodnotach g/m2/24 hod su zastarale a v sucastnej dobe sa priedusnost uvadza vacsinou v jednotke m2 Pa/W. Cim je toto cislo mensie, tym je material priedusnejsi:
0-6 = velmi dobre
6-13= dobre
13-20= uspokojive
20-30= neuspokojive.

S pozdravom

Hreus Juraj, NORTHLAND Professional Team.

Hreus Juraj - NORTHLAND Slovakia

Musim reagovat na autora-iceeater: - priatelu, ak budes pouzivat na udrzbu cistiace a ochranne pripravky HOLMENKOL - viac sa docitas na nasom webe: northland.sk$ret tak tvoje tvrdenie nie je, ale fakt absolutne na mieste. Prosim ta, neplet tu ludi svojimi vyjadreniami pretoze nemas pravdu. Osetrovacie a pracie prostriedky HOLMENKOL su vyrabane na baze nanotechnologie a ver mi, ze ak ich budes pouzivat, nemusis mat starost o zanasani. Dokonca budes maximalne spokojny, pretoze material bude neustale splnat parametre, az samozrejme do jeho opotrebovania.

S pozdravom,

Hreus Juraj - NORTHLAND Slovakia Team.

Pridaj reakciu

Pridaním diskusného príspevku súhlasíte s podmienkami použitia hiking.sk.

Vriace fórum

Komentár

Matobee k článku: Chata Ipeľ V sobotu 13.4. som sa zastavil na Chate Ipeľ. Všetko v poriadku ako v Pavlovom komente. Slušne veľký altánok ale aj terasa chaty dobre poslúžia na oddych, úkry …

+ 6 ďalších príspevkov