Komentár
Martinkrivda k fotke: Šarišský hrad hradsaris.sk/otvaracia-doba/
+ 1 ďalší príspevokMartinkrivda k fotke: Šarišský hrad hradsaris.sk/otvaracia-doba/
+ 1 ďalší príspevokJanabilesova k fotke: Vstavačovec Som si aj myslela, že bazový, ďakujem za upresnenie...
+ 1 ďalší príspevokMatobee k fotke: Pod Brenerským tajchom Je to nádherné miestečko k čomu okrem ovocných stromov výrazne prispieva aj spomínaný plotík. :-) Tešil som sa na toto miesto skrz jesennej fotky Karola Čelasa. …
+ 1 ďalší príspevokDaulagiri k fotke: Jitkina vyhliadka na Nováckej skale Táto oblasť sa mi dostala do povedomia vďaka článku od teba Danka. Konečne som sa sem dostal a bol som nadšený. Prešiel som prakticky všetko. Reťaze vedú až na …
+ 1 ďalší príspevokTomka k fotke: Fotohádanka Palec hore Janka! Zaraďujem do plánov. Vďaka Martin.
+ 8 ďalších príspevkovMartinkrivda k fotke: Vysoká ano, zle som napisal, opravene :-)
+ 1 ďalší príspevokAnderalex k fotke: Hrhovský vodopád Celkom dielko prírody nie, vznikol odťažením časti travertínovej kopy, ale pekný je aj tak.
+ 1 ďalší príspevokJanabilesova k fotke: Prístrešok neďaleko sedla Kováčka Fotky oddychového miesta s prístreškom
nová témaMatobee k fotke: Ako na Marse Pavol tak si aj ty bol v tom čase v teréne. Výhľady nám veru nevyšli. No bolo mi to zláštne čo sa to deje, až kým som okolo 9 ráno čítal, že po rokoch opäť dor …
+ 1 ďalší príspevokAdina k fotke: Jar Krásne :-)
+ 2 ďalšie príspevkyMatobee k fotke: Zachádzka Bol som tam síce len raz v apríly, ale rovnako ma toto miesto silno zasiahlo. Podľa mňa sa naň nechytá ani blízka Kojšovska. Skutočne úžasné a pre mňa top miest …
+ 1 ďalší príspevokJanabilesova k fotke: Pod Grúňami Ano. presne tak. Ak je vidieť iba strechu, je tým podčiarknutý terén, ktorý je tu proste do kopca :-).
+ 1 ďalší príspevokJanabilesova k fotke: Prístrešok pri krížovej ceste Pod prístreškom sú umiestnené úzke lavice, ktoré sa používajú na omše, ktoré sa tu konávajú. Širšie stoly tu nie sú.
+ 1 ďalší príspevokJanabilesova k fotke: Jar Maťo, ďakujem :-).
+ 1 ďalší príspevokTomáš Polák k fotke: Fodorova studnička (?) Bol som pri tomto prameni dnes. Vyzerá velmi pekne udrziavany. Zial vo vode je vela zeleza a chuti dost hrdzavo. Mne taka voda nechuti. Isiel som popri koryte p …
+ 1 ďalší príspevokJanabilesova k fotke: Hruška Zopar dalsich zaberov...
nová témaMatobee k fotke: Rákociho dub Maťo je to veru Pán Dub. :-)
+ 1 ďalší príspevokDaulagiri k fotke: Nad rannou hmlou Špecifické a nevšedné momenty, paráda...
nová témaYetee k fotke: Dobré ráno niečo nevídane
nová témaDaulagiri k fotke: Ranné sklamanie Tiež ma už predpoveď počasia neraz sklamala. No i tak je to krása. Zažívať takúto zimu v týchto končinách je pre mňa sen.
+ 1 ďalší príspevok
Diskusná téma K fotke: IC Zelmer
Diskusná téma K fotke: IC Zelmer
IC Zelmer prechadzajuci cez zeleznicny most ponad Ruzin smerujuci do stanice Kysak rano o 10:35 a vdaka mojmu kamaratovi Marosovi Vam mozem prezradit aj cislo tahajucej lokomotivy: 350 020-4 :) Povodne som chcel pockat na Horehronec ale nejako som to nevydrzal...Wikipedia o tomto moste napriklad pise: Viadukt bol postavený v rokoch 1952 až 1955, je dlhý 280 metrov a vedie cez priehradu Ružín neďaleko jej hrádze. S výškou štyridsať metrov nad vodnou hladinou sa jedná o najvyšší železničný most na Slovensku. Viadukt bol vybudovaný v rámci tzv. Trate Družby spájajúcej Čiernu nad Tisou so Žilinou. Trať na moste je dvojkoľajová a elektrifikovaná.
Osobne by som to skor oznacil cislom, teda IC501, nech je to aj spravne a zaroven nerobi reklamu vysavacom a varnym konviciam :-)
to Maverick: no máš pravdu, znie to všelijako, keď na stanici hlásia, že príde rýchlik Hodina deťom, alebo Kúpele Lúčky ;-)
Radšej by som ho nazval Kriváň, tak ako sa volať má, na protest proti ZSSK. Tá by bola schopná predať aj koľaje.
Nie je zac hehe a sedeli ste aspon na tej strane eventualne ze by som pozrel zvacseninu :)))
A prave v tomto vlaku (presne v sobotu ked to bolo fotene) som sedel aj so synom.
Vdaka! :-)
Stava sa z teba sotous? :-)))
Ja este doplnim, ze rada 350 je dvojsystemova elektricka lokomotiva pre trakciu 3kV DC/25kV, 50Hz AC s maximalnou povolenou rychlostou 160km/h a jej prezyvka je Gorila alebo Fén, a ze bolo ich vyrobenych 20 ale v prevadzke je dnes uz len 18, inac pekna fotecka ;-)