Vriace fórum

Diskusná téma K článku: Zimný sen o Veľkom boku

Veľký bok ako charizmatický, svojrázny vrchol mimo hlavného hrebeňa Kráľovohoľských Tatier je masív pomerne vzdialený od civilizácie z každej strany. Je cieľom viacerých turistických fajnšmekrov, prípadne zberačov lesných plodov z okolitých obcí, ktorí sa do jeho blízkosti nechávajú lišiacky vyviezť. Letná alebo jesenná túra naň patrí medzi perly toho, čo pohorie ponúka, napriek svojej nelichotivej vizitke zničených lesov.

Matobee

Martin Knor sranda, že si si ho takto nechal "dozrieť". Verím, že sa ti páčilo.
Odľahlý je, práve také miesta sú podľa mňa najvzácnejšie a často aj najkrajšie. Aj keď tu je okolie dosť kontroverzné, posledných 10 rokov.

Aj keď neviem ako to presne myslíš. Ale nato koľko veľa chodíš neverím, že by ti taká cca 25 km túra robila nejaký extra problém. :-)

Martin knor

Na Velkom boku som bol prvy krat uplynulu jesen. Ten kopec je sialene od ruky.

Mat tak o 20 (18) rokov menej...

Daulagiri

Na tom že máme radi zimu bude mať asi naozaj vplyv ten januárový dátum narodenia, som o 2 roky starší :o)
Večer toho dňa bol naozaj úchvatný, pre mňa jeden z troch najkrajších tejto zimy. Veruže 20 min by mi tiež nestačilo.
Tieto končiny sú odľahlé a tak tam človek môže kadečo pozažívať, tak ako aj ja v minulosti haha...

Matobee

Maťo sme teda "deti zimy." Máme to v znamení a asi aj preto ju máme tak radi. Veru, narodil som sa v známej snehovej kalamite v 87. :-)

Bolo naozaj krásne, ale návratové dve hodinky boli náročné. Dole z hrebeňa sa už schádzalo zas fajn a aj rýchlo.
Počasie na druhý deň bolo už zlé, ale stráviť tam niekde v okolí ešte pár hodín do večera ma v tom doslova nebeskom počasí veľmi lákalo. Aj by ma to dostatočne uspokojilo, nie len tých chabých 20 minút. A na druhý deň dole, už v nečase.
Tvoju skvelú trojdňovku z týchto končín som čítal viackrát. Je to kultový članoček.

Heňo tak ďalší zimný návštevník. Asi by som mal prehodnotiť ten úvod článku. Hehe. Musel to byť skvelý Silvester. :-) Ďakujem.

Ade.e

Ej, kultovy Velky Bok. Bol som tam len raz a tiez v zime, na prelome rokov. Nebolo tolko snehu a zaroven som spal na Ramzi a koncil v Maluzinej.
Fajn tura a pekne fotky. :)

Daulagiri

Takže aj ty mávaš narodky koncom januára, to sme dvaja :o)

Bol to fakt jeden z najkrajších dní tejto zimy (bol som vo V. Fatre), snehu tak akurát, slnečno a viditeľnosť doďaleka.
Myslím že na jeden deň je toto v zimných podmienkach veľmi náročné, len pre fajnšmekrov ;-)
Dvojdňovka by bola lepšia, ale ďalší deň ráno to už nebolo také labúžo, od rána hmla, silnejší vietor a mrazivo - nepríjemne.

Keď som tu bol v zime ja bolo máličko snehu, ale aj tak zážitok. Mám to tu veľmi rád.

Matobee

Tomáš ďakujem. Bolo úžasne. Len škoda, že som nešiel na dva dni. To ma doteraz trochu mrzí.

Sväťo dva krát díky. Mobilovky v rámci možností, kúsok vizuálne sprostredkovať atmosféru. :-)
Samozrejme ako vravíš, bolo by určite zaujímavejšie prejsť do iného cieľa. Tiež ma to ešte aj cestou lákalo. Ale mal som v pláne, v prípade "dobrého času" sa večer zastaviť u spomínanej rodiny v Polomke.

Svatopluk Štěpánek

Maťo, tento výlet |Ti zo srdca želám, vyšlo to nádherne. Jedna fotka lepšia ako druhá.
( Námetom, techniku si netrúfam hodnotiť .)
Škoda, že nie lepšia verejná doprava, skončiť v Malužinej či Svaríne sa priamo núka.

Pridaj reakciu

Pridaním diskusného príspevku súhlasíte s podmienkami použitia hiking.sk.