Vriace fórum

Diskusná téma K článku: Tiesňavy a Sokolie

Táto ani nie poldenná túra nás zavedie do fascinujúceho sveta skalných vežičiek, príjemného lesa a krásnych výhľadov. Fotografi si prídu na svoje. Dôležité pravidlo - bralá sú najkrajšie osvetlené ráno. Ak chcete fotiť výhľady a Veľký Rozsutec, nechajte si ju na poobede. A teraz už vykročme.

Bulat

velmi pekny clanocek- fandim ludom kt. nie su lenivi sadnut k pocitacu a nieco napisat :) Tuto trasu som absolvoval cca pred 10 dnami- v ramci tury z chaty p. Chlebom cez V. Krivan- Snil. sedlo- Kraviarske- Baraniarky- Sokolie- Tiesnavy do Terchovej. Naozaj je to pekna zalezitost, velmi maly pocet turistov /aspon v tuto rocnu dobu/. Na Kraviarskom boli cucoriedky stale a podotykam ze nezmrznute !!! Inak zostup z Baraniarok bol koli blatu naozaj narocny- nemat palicky, asi by som sa viac viezol po zadku. Pri vystupe z Prislopu na Sokolie ten spominany traverz sice zablateny nebol, ale na chodniku je ohromne mnozstvo opadaneho listia, kt. ma uplne rovnaky efekt. Niekolko krat sa mi noha sklzla do stratena, asi 2x som sa prepadol do listia snad po kolena:) Ale aspon clovek nestratil pozornost.
to feriBa: tiez som sa pohraval s myslienkou uzavriet okruh okolo Vratnej až do B. Potoka odkial sme den predtym vyrazili, ale pre pokrocilost casu sme zial Boboty nestihli.

Tom z hor

mam to prebehane mnoho krat kryzom krazom a stale sa z tej krasy nemozem ,nabazit,tiesnavy su najkrajsie na jar ,ked je v udoli vela vody.
zdar Tom z hor

je to naozaj pekna lahucka tura semtam nejaky rebrik,ale pohodicka ,no ale ta krasa na okolo to hadam neni ani v tatrach

Rasto

Mohol by si blizsie popisat kde je ta Krcma?

Marpo

super clanok, akokeby som tam bol s vami...tu istu trasu sme isli v 2007, len nam ako na potvoru od "Noclahov" zaprsalo...a dolu sa smykalo...

JarinoM

Pred týždňom sme tento Zbojnícky chodník absolvovali z Terchovej cez Malé nocľahy a Obšívanku späť do Terchovej.Nádherné scény a zostup do Obšívanky sa mi tuším páčil ešte viacej. Vrelo odporúčam.

Brutus

Najlepsi vyhlad je z Krcmy, je to sice mimo chodnik, ale je tam klud, pozname to len domaci, vyhlad na rozsutec a poludnovy, este k tym chodnikom, po dazdi je dost brutal chodnik zo sedla prislop na baraniarky, alebo na sokolie, fakt davajte bacha inac jazda na riti a na kravarskom sa teraz dobre najete cucoriedok :-),

Misko79

Pekny clanok Sona. Je to pekna trasa, niekolkokrat som ju preslapal, zaujimave je ju zacat nie v tiesnavach ale v Obsivanke - tato dolomiticka dolina bola dlho uzavreta, tak ju mozno dost turistov nepozna. Z nej sa da pekne dostat na Male noclahy a pokracovat na Sokolie a Stary dvor, pripadne to sibnut na Kraviarske a pod Velky Krivan a odtial na zapad alebo vychod, kto uz ako chce .... :)

Polyfon

pekny článok, len čo je pravda, dobré lákadlo pre turistov, chystam sa tam prave teraz v sobotu aj s partiou z Trnavy, dufam že nám vyjde počasie, ešet som tam nebol, kedysi davno 97 som zdolal hlavny hreben a Rozsutce a odvtedy som sa tam nedostal, mame na plane aj hreben na dva dni a potom tuto rutu zacneme vsak uz na Podziari a pokusime sa prejst aj cez Baraniarky a dole. Ani som nevedel že je tam tolko retazí, ešte sa tam viac teším, kamoš vravel že cez ten usek s tou retazou prenašal frajerku na na chrbate, nemohla sa tade dostat.

Sreto23

Prekrasne miesto. Bol som tam v maji aj s rodicmi a mama tiez mala problemy s tou retazou. Nastastie nas bolo viac, tak sme ju nejako potiahli, potlacili :)
Mozem to len odporucit.

Pepa

Slovensko je krásné, to vím už dávno,ale při každém takovém hezkém článku, jako je tento, si to znova uvědomím.. strašně rád k vám jezdím a vždycky se hrozně těším - i teď, už abych u vás byl:-)

FeriBa

Ono, krivánska Fatra je pekná celá.
Ja som si urobil hrebeňovku okolo Vrátnej dookola. Je jedno, kde človek začne a kde skončí (robil som to na etapy),táto oblasť je nádherna z každej strany. Je jedno, či je to doobeda alebo poobede, či ráno a či večer, tie výhľady su síce vždy iné, ale sú stále nádherne... Mne sa to tu páči a budem sa sem vždy rád vracať.

Romozo

Pekný článok, aj pekná túra. Na rozdiel od výstupu na Rozsutce, Veľký Kriváň, hrebeňovku alebo prechod Dierami je tu podstatne menšia premávka. To "sedlo" s tou trochu nešťastne umiestnenou reťazou pred Malými nocľahmi je naozaj ideálne miesto na oplieskanie sa o skaly:-)

Bacaardi

no chystam sa cez vikend, rozhodujem sa medzi rozsutcom a tymto:-)

Kukikuk

Paradny clanok. Ja som tam uz bola a je to fakt pekna tura.
Bacaardi - doporucujem ;-)

Pridaj reakciu

Pridaním diskusného príspevku súhlasíte s podmienkami použitia hiking.sk.