ak je objekt letiaci, tak fléry (flare) sú asi toto commons.wikimedia.org/…/File:Helicopter_and_flares.jpg


Neviem síce čo sú fléry, ale asi myslíš to lietajúce SUV. Ja mám také čo jazdí po zemi :)


Ako vlastník BMW (kúpené jazdené za 1/3 ceny nového) viem čo dáva BMW ako pridanú hodnotu, a nie je to len dizajn a značka, ale komfort, odhlučnenie, intuitívne ovládanie... Skôr som myslel že sa dá kúpiť parametrovo/funkčne podobná softshell bunda či nohavice od napr. Millet za 120€, čo je vlastne cca za tretinu. Ak by tie Fjallraven veci mali pridanú hodnotu ktorá ospravedlňuje 2/3 nárast ceny, tak okej. V recenzii som nenašiel nič, čo by nemal napr. spomenutý Millet. Zákazníka si to samozrejme nájde, o tom nepochybujem :)


Tak ako sa nečudujeme cenám Audi, BMW,... netreba sa čudovať cenám Fjallraven, Norrona, etc. Zákazníka si to nájde, ináč to nebudú vyrábať.


Budem asi trápny, ale dať za softshell jeden diel oblečenia okolo 300€ je doslova brutal.


Dodržať odstup mobilu min. 20 cm od piepsa (pri SEND) nie je problém, ak si to človek uvedomuje.
Mobil, najmä smartfón so záchranárskou appkou, je regulérna súčasť svätej lavínovej trojice. Lenže nemá takú batreku a mechanickú odolnosť, ako pieps.


Peto, ale no-no-no! Kde sa podel metodik? Pod bundou mam pips, tak do jeho blizkosti nedavam mobil. A ano, su tury bez pipsu, no zvyk je zelezna kosela, tak radsej si nezvykam tam mobil davat. Navyse, do naprsnych vrecak skor davam pasy a tak ich mam prazdne, aby sa tam potom zmestili.
Kazdopadne vsak Keb touring bunda ma v naprsnych vrackach tiez taku makku sietku, kam mobil mozno pohodlne odlozit.


hm, mobil strkám radšej do bundy, ako do nohavíc.
NAJMÄ v zime:
- v gatiach sa skôr vychladí a potom skape baretka
- skôr spadnem v zime ako v lete a teda skôr sa môže pošššškodiť, keď druzgnem na mobil

