Vriace fórum

Diskusná téma K fotke: Magistrálou ...

Suco

mňa to tam asi pred mesiacom presne pod Ostrvou chytili taká smršť a blesky šľahali zo všetkých strán... som chcel utekať späť dolu k popradskému plesu ale našťastie tá búrka ako rýchlo prišla tak rýchlo zmizla:)))

Zaratustra

ja uz tomu nerozumiem, v tatrach bolo vzdy v prelome augusta a septembra, a hlavne v septembri najstabilnejsie pocasie, ozonova dzira .... a burky su uz od 13.00, preto sa na vrcholy chodi o 5.00, nabuduce pojdeme aj na magistralu o 05.00 ... Sme si to chceli vychutnat - po vela rokoch o5 v tatrach, pocasie bolo krasne, obloha modraaa, tak sme sa neponahlali .. a o 13.20 to zacalo rachotit

Radog

Burka sa predpoveda velmi tazko a den pred to prakticky nie je mozne. Leto a poletie ako je teraz je najviac nachylne na burky hlavne v popoludnajsich hodinach okolo 15:00 - 18:00 !

Zaratustra

no, nebolo mi jedno, sa mi normalne triasli kolena, len som si spievala priblble pesnicky :O) nemali sme inu moznost, len ist, chytilo nas to asi pol hodinu za ostrvou smerom na sliezky dom, pocasie som sledovala, strbske a skalnate pleso polooblacno, obcasny dazd predpovedali ... zabudli pridat len tie hromy - blesky, snad sme sa nemali zdrzat na ostrve, ale tazko povedat, lebo ta burka sa tocila potvora, mozno by sme to schytali viac. Odteraz to odporucam zazit kazdemu , kto ma depresie, pripadne si nevie vybrat farbu topanok, hned ho prejdu depky pripadne sklony k samovrazde :O) cista pokora ...

Meky

Asi to bolo normálne aj pre toho misionára,čo ho lízlo včera na Volovci.Búrku v horách veru netreba podceňovať.

Zaratustra

tak na toto som bola vzdy farboslepa, ked vidim tyrkys, pre mna je to zelena a pre inych modra ... alebo naopak, Foto je viac o pocitoch -radostnych samozrejme, konecne v suchu po dvojhodinovej burke pod gerlachom, normalne mam strach ist opat do tatier, som obdivovala poliakov, ktori tvrdili, ze to je normalne, no pre mna nebolo teda ...

Radog

A na mojom monitore je skor mody ako zeleny...

Pridaj reakciu

Pridaním diskusného príspevku súhlasíte s podmienkami použitia hiking.sk.

Vriace fórum

Komentár

Matobee k fotke: Jarná Rumplovská Maťo úplne ti rozumiem, kedže to tu dobre poznáš a sú to tvoje dajme tomu domáce končiny. Chápem to na príklade Útulne na Kráme, neoficiálne na Močaroch, pod Do …

+ 1 ďalší príspevok

Daulagiri k fotke: Šarišský hrad Vďaka za kontakt, možno sa sem niekedy dostanem. Akurát tá otváracia doba je trochu zvláštne formulovaná. V jednej vete je že sú otvorený 365 dní v roku a z tab …

+ 2 ďalšie príspevky

Komentár

Matobee k fotke: Ako na Marse Pavol tak si aj ty bol v tom čase v teréne. Výhľady nám veru nevyšli. No bolo mi to zláštne čo sa to deje, až kým som okolo 9 ráno čítal, že po rokoch opäť dor …

+ 1 ďalší príspevok

Matobee k fotke: Zachádzka Bol som tam síce len raz v apríly, ale rovnako ma toto miesto silno zasiahlo. Podľa mňa sa naň nechytá ani blízka Kojšovska. Skutočne úžasné a pre mňa top miest …